Viestintätoimiston tarina alkoi retkeilyautosta

Viestintätoimisto BBC:n tarina laitettiin alulle sinisessä retkeilyautossa, Big Boy Campervanissä, joka toimi liiketoimintahautomona ja potkuna vanhasta irtisanoutumiselle – ja lainasi yritykselle nimensä. Olihan siinä sopivan isotteleva klangi. 💪

Miksi tarvitsisi isotella? Koska viestintä nähdään yhä liian usein tukitoimena, naisten puuhanurkkana ja toissisijaisena tonttina miesvaltaisen myyntityön rinnalla. Viestintä vaatii muskeleita, jotta se voisi toimia siellä missä kuuluu: strategisella paikalla, liiketoiminnan tekemisen keskiössä.

Viestinnän tekijät ovat todellisia yritysten voimanpesiä ja raskaan sarjan painijoita. Viestintä antaa yritykselle äänen, kasvattaa asiakasymmärrystä, edistää myyntiä ja tukee brändiä; viestinnän ammattilaiset lujittavat sekä ulkoista että sisäistä pitovoimaa ja auttavat muotoilemaan tarinoita, joihin yleisöt ihastuvat.

Siinä ei ole mitään pientä. That´s BIG. 

Tervetuloa jousille!
<3 Riina

Yritysnimen tarinan löydät myös BBC Blogista.

Asiakkailta

”Asiantuntija tietää ja ammattilainen taitaa. Kun omaa molempia, pystyy tarjoamaan todellista lisäarvoa asiakkaille. Riinassa tuntuu olevan molempia.”

”Paras meistä koskaan kirjoitettu artikkeli.”

”Riinalla on suvereeni kyky tavoittaa puolesta sanasta tarpeemme ja tuottaa siihen istuvat sisällöt.”

”Sisällöntuotannon ammattilainen, joka sparraa terävästi myös viestinnän strategisempaa kuvaa.”

”BBC:n rooli on kasvanut yrityksemme viestinnälle merkittävämmäksi, kuin osasin lähtöjään edes toivoa.”

”Iloa, intohimoa ja pilkettä. Tällaista yhteistyötä on mukava tehdä.”

Asiakaspalautteiden keskiarvo (2023): 4,9/5