1. Taittotyöt
Jo Canvan ilmaisversio tarjoaa runsaasti valmiita template-pohjia markkinoijan hyödynnettäväksi: mm. flyer, presentaatio, kutsu ja ansioluettelo on helppo tehdä astetta näyttävämmäksi valmiilla taittopohjilla. Canva Pro vie mahdollisuudet vielä pidemmälle. Pro-versio mahdollistaa runsaasti enemmän mallipohjia ja – mikä erityisen kätevää – antaa tehdä brändikansion, jossa yrityksen värit, fontit, logot ja valokuvat kulkevat mukana ja ovat hyödynnettävissä kulloiseenkin materiaaliin. Mm. BBC:n oma vuosijulkaisu tehtiin Canva Prolla.
2. Animoinnit ja kevyet videot
Videoiden rooli viestinnässä kasvaa. Siksi on äärimmäisen helpottavaa, että Canva Prolla kevyet videot ja animoinnit saa tehtyä minimaalisin kustannuksin ja nopealla tuotannolla. Lopputulos ei välttämättä ole ammattitasoa, mutta usein riittävän hyvä.
3. Kuvankäsittelyt
Kuvasta täytyy poistaa tausta? Hoituu käden käänteessä. Ehkä lisätään vähän grafiikkaa messiin? No miksei! Saisiko tästä vielä mock-up -kuvan, jossa kuva heijastuu läppärin näytölle? Pistetään tulemaan. Canva Pro mahdollistaa monipuoliset kuvankäsittelyt, joilla säästää merkittävästi aikaa aineistojen tuotannossa. Mielikuvitus on rajana, kunhan oppii käyttämään työkaluja.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Lue myös: Viestintä on aina myös visuaalista
Tarvitsetko apua markkinointimateriaalien työstämiseen? Pistähän pirauttaen. 0503453450
Takaisin blogiin